Tema: Re: lauko durys vel...susisuko galva...help!!!
Autorius: Nerijus Krukauskas
Data: 2010-07-28 12:07:15
Mantas <acid-proof@one.lt> wrote:
> Sveiki,
>
> su lauko durimis visai susibalamutinau:
>
> klausimas patyrusiems is esmes: kokias lauko duris reiketu rinktis namui?
> PVC, medines, aliumines, laminuotas, sarvuotas, faneruotas bla bla bla...
>
> kad butu siltos,saugios, kad galimetu pelkiu azuolo (mooreiche) spalva
> padaryti (kaip langu ir vartu), kad nesikraipytu, nebluktu ir kitu sposu
> nekrestu ir kad butu dailios.stiklas matinis,dar reikalinga akute (reikia,
> kad is lauko nieko nesimatytu, bet kad galimetu pamatyti kas atejo).

Pas mane klijuoto medžio Alsekos durys vakarinėje namo pusėje. Tiesa,
dar tik vieni metai, bet nei spalva pasikeitė (bent jau vizualiai man
nesimato), nei klaiposi.
Nežinau kaip ten su tavo norima spalva. Kiek pamenu, pasirinkimas
nebuvo didelis. O kaip atrodo tas pelkių ąžuolas tingiu gilintis...

--
http://nk99.org/