Tema: Re: lauko durys vel...susisuko galva...help!!!
Autorius: bzik
Data: 2010-07-28 09:19:10
geras gaminys :)
maniskes tik karsta sauleta diena sunkiai kabina spynos liezuveliu fiksuojancia plokstele - reiktu kiek atitraukt. Duris darant turiu specialiai su siek tiek jegos prispaust (islinko i isore). Kitu metu darinejasi idealiai. Stovi ketvirti metai. Viena karta sureguliuotos ir tiek. Elementarios lauko durys is rehau profilio su 2 rastuotais stiklo paketais.