Tema: Re: kondencionieriaus gamintojas?
Autorius: arne
Data: 2010-07-17 16:08:11
nu cia viskas simple kondicionierius tai komfortas zmogui karsta diena...
....amerikoj aisku kitas klimatas, taciau ten tiek autobusuose, tiek
metro, tiek bet kurioje kavineje, tiek muziejuje ir aisku namuose jie
veikia ir tai yra normalu, na ten gal siek tiek karsciau kartais nei
dabar pas mus. Tas nesveika man asmeniskai kazkaip keistai skamba :)

Siaip pas mane miegamuosiuose Samsungas, kokia 1 h pries miega uzkuri ir
nustatai, kad issijungtu po 1 h, ryte vel isijungi. Neturiu su kuom
palygint, bet sakyciau netylus.
Pirmame aukste siek tiek galingesnis, po darbo gryzus isijungiu ir
veikia iki einant miegot.
Pas mane atvirksciai is darbo kuo greiciau namo :)