Tema: Re: kondencionieriaus gamintojas?
Autorius: Night
Data: 2010-07-17 09:48:43
Ai reikejo i nama, rinkausi ten pagal visokius navarotus ir dizaina, paskui
nusispjoviau, susidejau 2x samsungus (didesnis AQ18FAN) ir dziaugiuosi -
jokie navarotai, isskyrus gal laikmati, visai nenaudojami. Beje, pernai
galvojau, kad i svetaine staciau bve reikalo (del miegamojo nesigincyju),
bet dabar jau gal antra savaite pakeiciau nuomone :)