Tema: Re: kondencionieriaus gamintojas?
Autorius: Baubas
Data: 2010-07-17 13:04:11
pofig kokia ten kondiske,svarbu kad ne koks noname, aktualiau kad firma
idejusi ta kondiske isipareigotu gedimus salinti ne menesio begyje, o per
1-2 dienas, bei sumontuotu  ja teisingai
 O kondiske prie tokiu karsciu yra geris. Is ofiso kai jame dabar viso labo
+22 tai net namo nesinori i ta pirti gryzti.