Tema: Re: Rusio hermetizavimas
Autorius: gintasma
Data: 2010-07-16 13:31:09
Tuo marmalu prekiauja BASF: Butrimonių g. 5, LT-50203 Kaunas. Tel.: +370 37
331399. Fax.: +370 37 331262
Kaina nemaza.
Masterseal 501 man reali iseiga gavosi apie 2 kg/m2, kilogramo kaina apie 6
litus +-
Masterseal 590 kilogramas gal 15 litu, bet jo maziau reikia manau. I viena
skyle uzmaisai sauksta koses. su 5 kg uzkisau gan daug skyluciu.

Pigiai cia nesigaus. Manau bet koks piginimas prives prie prie to pacio
rezultato: galu gale turesi padaryti tvarkingai su teisingom medziagom.