Tema: Re: Rusio hermetizavimas
Autorius: Sail
Data: 2010-07-16 10:51:13
Va taip ir buciau dares, dabar garaze yra trapai ir nuleisti i kanalizacija,
ir no problem

O likusiose patalpose grindys lygios ir be trapu nubegimui. Dabar kiekvienoj
patalpoj daryciau nuolydi ir trapa vandens surinkimui, na ir tegul slampa
grindys kas trecia pavasari, nieko baisaus.

Apie perimetra surinkimas isgelbes tik tuo atveju, jei pas tave vidury
niekur nesisunka. Pas mane net rusio vidury pro pro pamato pagalve i virsu
vanduo prasimusa. Metai metams nelygu zinoma, buna visai sausu, buna slapiu
kaip simet.