Tema: Re: Rusio hermetizavimas
Autorius: gintasma
Data: 2010-07-16 10:04:16
Tai, kad ne bergzdzias reikalas tvarkyt.
Drenazas daug kur neimanomas, pvz kad ir pas mane, gruntinis vanduo laikosi
apie  metra auksciau nei rusio grindys.
tam yra specialios medziagos, panasios i cia pamineta ceresita, tik zymiai
geresnes.
jei iseina identifikuoti skylutes, per kurias sunkiasi vanduo - labai gerai.
Imame grazta, greziame kokiu 20 mm skyle, ir i ja kisame Basf MASTERSEAL
590. Ir taip po viena skyle surenkame.
Tiesa, pries tai galima ( o kai kuriais atvejais butina) visa betonuota
pavirsiu padengti hidroizoliacine medziaga (pvz BASF Mastreseal 501).
hidroizoliacija isigeria i betona ir atlaiko  iki 7 atmosferu osmosini
slegi. Ir vat po to, jei pramusa koks kapiliaras ir vis dar sunkiasi, tada
naudojam mano mineta 590 misini skyliu surinkimui.
Sios medziagos VISISKAI sustabbo vandeni, bet praleidzia vandens garus.
Todel kazkokia ventiliacija visgi butina.
Tiesa, ant beleko tepti negalima. Pvz as kur pasirode silpnos vietos,
perejau su perforatorium, isdauziau vidinius sienu-grindu kampus, uzmeziau
juos betoniniu skiediniu, kai apstingo, tik tada pradejau tepti
hidroizoliacijas.