Tema: Re: Pamatu uzpylimas smeliu firma vs pats
Autorius: Vaidux
Data: 2010-07-14 22:55:47
po 20m­­3 tokių auto nėra. "Tarakonas" veža max. apie 18m3. Jei Vilniuje,
tai iš Gariūnų (smėlis) man buvo 22 km. po 230Lt už auto. 90m3 dviese galima
sutankint per dieną. Jei
užpylimo gylis siekia 60 cm patariu tankinti per 2 kartus, t.y. 30 cm + 30
cm. Ir imk sunkesnę vibroplokštę min. 150kg. Aš užpylinėjau su račioku. Jam
viso sumokėjau 560Lt
(80Lt val.) Pagalbinis 50Lt. dienai. Vibroplokštė 100Lt. dar papild. benz.
apie 5L.Aš užpylinėjau per dvi dienas. Tai gali pasiskaičiuot.