Tema: Re: Pamatu uzpylimas smeliu firma vs pats
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-07-14 19:30:26
> Kodėl murijimas - išimtis ? Jis vertinamas šiuo metu pigiai ar kažas kita
> ? Paprastai murijimas nesibaigia tik blokeliais ar plytomis, kaip suprantu
> dažnai prie mūrijimo kainos ~60lt/m3 paprastai nepridedamos sąramos ,
> perdengimai, nežinau,  o jų neiterpsi , daris tie patys mūrininkai .(o
> pastolių susikalimas kam priklauso). Saramų liejimas jau apsimoka pačiam
> ar taip pat iš tu atvejų - "geriau samdyti"?  Kokiais skaičiavimais
> išskyrei būtent mūrijimą ir tinkavimą ?

Murija ir uz 40 litu, iskaitant i kubatura sienas ir pertvaras. Man murijo
po 60lt/m3. Sumokejau 3,400 litu. Saramu betonavimas kainavo 1,700 litu.
Perdangu montavimui uzsiprase milijonus tai teko pasisamdyti sestadieniui
krana MAZ'a po 70lt/val, 2 pagalbinius ir 160m2 ploksciu sukeliau per 5
valandas.
Su stogu analogiskai praso kosminiu kainu. Lentpjuveje supjovisau gegnes
pagal matmenis, tuomet jas ismirke antiseptike, per iseigines sumeteme
medine konstrukcija su 2 pagalbiniais, cerpes dejausi pats 2 savaites. Vien
uz cerpiu suklojima per 2 savaites "uzdirbau" 5,000. Stogas man gavosi po 5
lt/m2
Tnkavimas taipogi yra ilgas procesas, geriau samdyti profus, nes tai darbai
uz kurius moka "minimuma". Grindis betonuoti taipogi reikia su betono
siurbliu. Langu pastatymas kaina irgi per didele. Tiems statytojams, kuriu
pajamos mazesnes uz "vidutines" statytoju pajamas, gali buti ir tinkavimas
per didele prabanga samdytis. Man kol kas uz 180m3 su cerpiu stogu,
mediniais langais ir 20cm storio neoporo apsiltinimu dezute gavosi 105,000.
I sia kaina neiskaiciuotas laiko vandentiekis, kanalizacija, elektra, bet
iskaiciuotas sklypo pakelimas