Tema: Re: kuo antiseptikuoti terasa ir tvora?
Autorius: eimaz
Data: 2010-07-20 00:53:47
atsakant paprastai: jei patinka pilka ir "senovine" tvora, gali tik
antiseptikuot. man asmeniskai tokia tvora atrodo baisiai po poros metu, bet
tai tikrai skoniuo reikalas. tad gali tik antiseptikuot. man tarkim
graziausiai atrodo rudai impregnuota tvora arba terasa.
o jei pergyveni, kad nebus kur det antiseptiko likuciu, sutepk ta likuti dar
karta tvorai, blogiau nebus. maumedziui, kaip minejau, is to naudos tikrai
jokios nebus.
del impregnavimo budo, tai vakuminis net nera ka mastyt, yra zymiai geriau
nei mirkimas.