Tema: Re: kuo antiseptikuoti terasa ir tvora?
Autorius: T:\)
Data: 2010-07-19 16:59:25
na mano pagrinidinis klausimas buvo ar gerai impregnuotusi tvoros mediena ja imerkus i impregnanta ir palikus para ar dvi. Ir ar vakuminis impregnavimas butu zymiai geriau uz toki mirkima. Na ir prasymas, pasidalinti vaizdine medziaga :)
O salutinis klausimas, kur panaudoti impregnanto likucius :) Nors kai geriau pagalvojau, gal rasiu kur suteplioti ar kaimynui padovanosiu, o maumedzio terasa paliksiu natur produkta :)

T:)