Tema: Re: kuo antiseptikuoti terasa ir tvora?
Autorius: eimaz
Data: 2010-07-11 11:07:26
kad as dazysiu ne dazais o impregnantu, kaip suprantu, kuris irgi susigeria,
o ne plevele sudaro. plius pas mane tvora neobliuota, tai ten tai plevelei
kaip ir nera kaip susidaryti. kas 5 metus pertept  nesunku.
del mirkymo nepaminejai, ar gaus mediena kazkiek to arlito jei imerkiu
trumpam ir itrinu su kokiu teptuku, ar taip nieko gero nebus?
kiek laiko turi dziut arlitas, kad galima butu dazyt dazais?