Tema: Re: Vejos laistymas
Autorius: Gedas B
Data: 2010-07-12 14:55:36
Sedim terasoj veeelai vakare: jau beveik tamsu, dangus dunda ir zaibuoja...
staiga girdim kad jau lyja (vanduo taska) - nea pas kaimyna laistymo sistema
isijunge, matau kaip kaimynas nubego I veina puse isjunge tada I kita puse,
kita atsaka isjunge...

O Vilniuje dregna
Lijo penktadieni (Liepos 9)
Dar vakar sklypo kampe bala buvo - norejau zole nupjauti, tai zoliapjove I
vandeni ivaziavo - nepjoviau, gal siandien ir bus jau pradziuvusi. Turiu
namie 3 sulinius po 4;2 ziedus: visi pilni su kaupu - ta prasme vanduo
lygiai su zemes pavirsiumi... Ir tai turint omeniuje kad namas yra ant
kalno; ~170m nuo juros lygio...

O tu sakai laistymo sistemos.... Ejau pentadieni su kastyvu pagrioviais ir
visas pralaidas atkasinejau kad nors siek tiek vandeni nuleist...