Tema: Re: Vejos laistymas
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-07-11 09:25:22
Nieko ten ypatingo nematau, jei turi rankas gali įsigyti atskiras dalis ir
susirinkti pačiam, kiek tai kainuos pasakyti negaliu bet jei darys firma
paliksi 10 000 lt jei darys pats turėtum į 5000 tilpti. Va dabar man reikės
1 purkštuką papildomai įsidėti, tai reikės kastuvo, vamzdžio ir 1 pukštuko
su fitingais. Pagūglink laistymo sistemos manau viską rasi.