Tema: Re: Vejos laistymas
Autorius: arne
Data: 2010-07-12 12:59:29
neaisku koks slegis pas tave sodu bendrijos.
Pas mane name esancio slegio is krano pakanka 2 dideliems/3 maziems
pursktukams. Atitinkamai ir sudelioji purkstukus. Mazus, naudok tik jei
tikrai siaura vieta ir didelio niekai neiseina  padaryti.
Pas mane 8 a sklype visam plotui uztenka 7 dideliu purkstuku i 3 mazu.
Naudojau plastikini juoda vamzdi. Ziemai ispuciau vandeni su pompa
valciai pripusti.