Tema: Re: beveik baigem :) kb!
Autorius: Donce
Data: 2010-06-30 14:48:59
nu nemanau kad trys zmones bandys eiti i maximalu auksti :D  cia nebent
buciau trupai girtas su svogeriuku ir pradetumem bandyti fizikos desnius :D
siaip ar taip suoliuko plotis 1.4 metro ir skirta vienu metu dviem trim
zmonem suptis vienu metu o ne vienam, jos nera skirtos maximaliai durniuot,
man vienam stipriiai isiiubavus nera jokiu krutejimo pozymiu, manau to
pakaks :) o suptis ant ju tikrai patogiau nei ant tu visu supyniu kur
parsiduoda maksimose ir seniuose. su anom tik malonu pasedet pasiubuot.

sakykit visi ka norit bet man ziauriai malonu pasisupti kartu su zmona kai
per viduri dukra isitaisiusi isisiepus iki ausu :) cia tam ir konstruota
buvo :p

--
Donce