Tema: Re: beveik baigem :) kb!
Autorius: Donce
Data: 2010-06-30 13:00:17
joa, darbu prasme tai daug lengviau su gatavom lentom tiek dirbti tiek
susukti :) nereik nei nuzievinti nei laukti kol isdzius... :)
bet tai pas tave supynes vaikams o ne sau ir kitiem suaugusiems :) pas mumis
testuota ant didelio svorio :) normaliai :) jokiu siubavimu :)
vaikai pas mumis irgi nenuskriausti ... :)

--
Donce