Tema: Re: beveik baigem :) kb!
Autorius: Ruta
Data: 2010-06-30 13:27:48
Būtent :)

Šiaip tai pakankamai dažnas atvejis, kad nusipirkti galima pigiau -
ypač, jei neskaičiuojamos darbo sąnaudos. Jeigu paskaičiuoti jas pagal
visas ekonomines taisykles, tai tikriausiai sūpynės auksinės čia gavosi
: :) :)

O bet tačiau, 1) gauti gatavą daiktą _tiksliai_ tokį, kokio nori, dažnai
sunku ir 2) nereikia pamiršti pasitenkinimo, kurį suteikia žinojimas "aš
pats pasidariau!" :)