Tema: Re: Sildymo tipas: koks?
Autorius: Anonimaitis
Data: 2009-03-09 14:13:14
As turejau, omeny, kad topic'o klausimas taip ir neatsakytas:
Daugiabucio namo palepeje bus irenginejami 4 nedideli butai, is viso apie
300 kv.m. Kadangi iki namo ateina tik elektros ir salto vandens ivadai
svarstoma galimybe pasirinkti aerotermini sildymo buda. Kokia susidurusiu su
tuo praktiskai nuomone? Ar verta kaip alternatyva svarstyti gamtiniu duju
atsakos atsivedima (reiketu apie 400-500 m)?