Tema: Re: Sildymo tipas: koks?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-08 21:42:26
Sklinda kalbos, kad dujos skiestos oru. Iki tam tikros koncentracijos
nesprogus misinys. Nes negaliu paaiskinti kodel per menesi mano
kondensacinis katilas sudegino 200 kubu duju sildydamas padavimas is
katilo35c  saliono 2 konvektoriai ir vonios grindis. Kai 4 kondicionieriai
iki to sudegino elektros uz 200 lt.per men. Dabar dujos off, kondicionieriai
valdo ) Tiesa buvau rases, del to, kad saliono kondicionieriaus blokas
pastoviai apsala, taigi atvaziavo zmones su laptopais ir surado viena
sugedusi lauko bloko davikli.