Tema: Re: Sildymo tipas: koks?
Autorius: Zilve
Data: 2009-03-08 22:32:59
Sia ziema as irgi an kondisino sedejau. 110-120 Lt uz 110m2 plota per men.
(Bendra elektra 260 Lt/men uz viska - boileris, el.virykle, visa bendra
elektra, kurios per men vasara prisukam uz 120-140 Lt).
Desiu dar viena kondisina o dujas aciu dievui neivede praeitais metais, tai
siemet nori vesti  -siusiu juos toli toli :)