Tema: Re: Saules energija
Autorius: Daliokas®
Data: 2010-06-09 11:43:00
Na pas vienus uzklausiau tai gelinis 100Ah akumas, brando nepasake bet tipo
suomiskas, skirtas butent saules panelems ir vejo jegainems kainuoja 700
lituku.
pagal tavo aprasyma kontroleris netinka, nes panele duos 36.6V,  kontroleris
12v skirtas --> overloadas ir praktiskai sistema nedirbs nes kontroleris
blokuos krovima visa laika. Taigi panele isesmes skirta 24v stistemai. Kiek
skaiciau visur (tiesa pasakius nedaug skaiciau) deklaruoja kad 12V sistemai
reik kad panele generuotu 17-18V. 24V sistememai dauginti is dvieju 12v
sistema. tai vat tau reik ir kontrolerio 24V sistemai ir akumo 24 Voltu arba
2x12 sujungtu lygiagreciai berods.

Daliokas®

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5184 (20100609) __________

http://www.eset.com