Tema: Re: Saules energija
Autorius: b2b
Data: 2010-06-09 11:32:01
aciu uz klaidu pastebejima. suklydau pats rasydamas.
pagal ju specifikacija SOLAR PANEL caharakteristikos yra tokios:
Itampa: 36.6 V
Sroves stipris: 4.92 A
Galia: 180Wp (suioje vietoje nezinau ar tai priimti kaip uz W ar Wp yra
kitas mato vnt.)

Pagal fizikos formules ise duomenys realus: 36.6*4.92=180

Klausimas: o tai koki akumuliatoriu naudoti ?

Koki kontroleri galetumet parekomenduoti ? Esu nusiziurejes si:
http://cgi.ebay.com/Solar-Panel-Charge-Regulator-Controller-12V-5A-battery-/260616836702?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cadf9565e
nes kolkas tik testuosiu, bandysiu, ziuresiu ar tenkina poreikius, bet gal
sis kontroleris per silpnas, nes max input itampa - 30 V, rezultate
neisnaudosiu SOLAR PANEL savybes atiduoti 36.6 V ar nekreipti i tai demesio
?