Tema: Re: Saules energija
Autorius: Velkam
Data: 2010-06-09 11:24:01
Na galima pakonsultuoti nebent tai, kad kaip ir jau buvo anksciau mineta, nu netinka automobilinis akumuliatorius siuo atveju. Jie skirti iskrauti nedaugiau 10-15%, nes kitaip tarnavimo laikas bus labai trumpas. Reiketu ieskotis deep cycle akumuliatoriu. Is bedos galima ziureti jachtom skirtus akumuliatorius, jie butu kaip ir tarpinis variantas tarp automobiliniu ir jau tikru akumuliatoriu, skirtu PV sistemoms. Bet kainos nenudziugins. Tai tiek.