Tema: Re: Langu statymas 25cm storio polistirolo sienoje
Autorius: Lokys
Data: 2010-05-08 12:10:33
jei gegnes desi i anga tai lango plotas sumazeja ir vistiek tas medinis
remas turi ishsinesti uz lango angos, kaip tada suristi medi esanti pacioje
lango angoje ir ta dali kuri ishsinesa i prieki? nes jei blokelis 18-os tai
viena dalis medienos dedasi i anga 18-os o kita pagal apsiltinimo sluoksnio
stori mzdg.