Tema: Re: Langu statymas 25cm storio polistirolo sienoje
Autorius: linas
Data: 2010-05-08 10:55:14
as asmeniskai nedejau, kadangi pas mane siltinimo mediziaga vata tai dregme
pasisalina. As siulyciau deti vistiek aplink visa langa ta medini rema, jis
visas susiristu, butu tvirtesnis, kazkaip man taip nepatikimai ten atrode is
pradziu, bet kai kale dailylentes dar susiriso su dailylenciu bruseliais,
beto ten foto matosi kampuociai tai jie ten siaip tik, pagrinde laikosi
diubeliais, kiaurai per gegne ir i siena. nezinau kokie langai pas jus, pas
mane plastikiniai bet 3 stiklu paketas tai svorio nemazai.