Tema: Re: Langu statymas 25cm storio polistirolo sienoje
Autorius: Vidas makauskas
Data: 2010-05-08 11:42:35
Vau, nepastebejau nuotraukos. As pagalvojau apie kitoki varianta. Pas mane
metosi 5x20 gegnes ir ja deciau plokstuma prie sienos taip, kad atraminis
pavirsius langui butu 5 cm. Kampuociu taipogi nenaudociau, o pacias gegnes
priverzciau prie sienos murlotams skirtais ankeriaus pergreziant siena.
Tokiu budu butu maziau galimybes "kvepuoti". Del sios priezasties dar
pagalvojau, kad gal geriau buttu naudoti 3 lentas jas perverciant kas 40-60
cm prie sienos ir papildomai perkalant vinimis? Tik ir vel butu gaila
nepanaudotu gegniu.