Tema: Re: garažo grindys
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-05-04 23:00:36
nu dar izoliuoja ortakius, tai jei nori tiksliu duomenu tai dar luktelk,
bet manau i 5-6k be rekupo tilpsiu (su darbu) bet pas mane ten
pribumbasu pridaryta, tai manau labai pasispaudus ir pigiau gautusi, nu
zodziu po ryt jau rekuperacijai finishas, dabar labai smagiai naudoju
istraukimo ortakius - pajungiau ~2000 m3/h iscentrini ventiliatoriu ir
dziovinu nama :). Dziusta akyse, be to nereikia kas ryta/vakara
atvazinet atidarinet/uzdarinet langu :)

--
MaRiUs

Kaunas