Tema: Re: garažo grindys
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-05-04 15:28:02
Na, as kazkodel tai i garaza isidejau fankoila.
Daug geriau uz sildomas grindis, nes: patogiau isleist vandeni nesant
noro sildyti garaza, fankoilas kaba virs lubu, o vamzdziai su nuolydziu
leidziasi katilines link.
Kita priezastis: dinamiskas sildymas, kai reikia greit prisildyti
(pavyzdziui su taimeriu kai ruosiesi isvazinet ryte arba pazaist koki
stalo tenisa, kas su grindim pasiekiama per gera pusdieni, ivertinus kad
viskas pamerkta i 10 cm betono sluoksni.)
Be to: filtruojasi garazo oras, surenkamos dulkes, kuriu privaziuoja su
automobiliu (fankoilo nasumas ~1000 m3/h treciu greiciu)
be to: kadangi pas mane name vien tiktai grindinis sildymas, tai nuo max
45-50 laipsniu radijatoriu pajungt reiktu LAAAAAAABAI dideli.....o
kainuotu jis panasiai kiek fankoilas.....

--
MaRiUs
Kaunas