Tema: Re: garažo grindys
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-05-04 16:24:10
Kitaip suformulavus: prieis is salto garazo i nama salcio, tai tegu
prieina, nes kitaip neitu :)))

Siaip mano nuomone patalpas, kurios savo temperatura skiriasi 10C reikia
izoliuoti viena nuo kitos silumos izoliacija......
O tada jau darai kaip nori, sildai , nesildai, zodziu pagal skoni....
PVZ visiskai nesildomam name su neizoliuotom (tik isbetonuotom pirmu
sluoksniu) grindim net per dizdziausius salcius temperatura krisdavo
daugiausiai iki -4C

--
MaRiUs
Kaunas