Tema: Re: Vandens filtrai nuo nitratų
Autorius: kg
Data: 2010-04-26 11:32:24
beja tie http://www.ekokomfortas.lt/id-cw42_kaseciu_komplektai.html
WU-3 filtro komplekte, jeigu nori valyti nitratus ir nitritus, pirma kasete
statoma shito gamintojo
http://www.pozzani.co.uk/water-filters-67/product_info.html?osCsid=c771017c88e0d4a44259e3d4c0d4a8fb
ir gamintojas pabrezhia kokios dar kasetes turi buti statomos po nitratu
kasetes
reishkia irgi gero meshlo prigamina
taip kad man ispudis su nitratu valymo nieko ypatingai dzhiuginanchio

arba osmose - ir galimybe organizmo ishplovimui beveik distiliuotu vandeniu
arba gerti vandeni ish megintuveliu (po eiles cheminiu reakciju kasetese)
:)

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5060 (20100426) __________

http://www.eset.com