Tema: Re: Vandens filtrai nuo nitratų
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-04-26 10:34:32
Siap anijonitine derva regeneruojama druskos arba sieros rugstim (nu cia
pramoneje)
Cia tokios vaikiskos galbut veikia, bet regeneruojasi nezinau kaip.....
netgi patys terminai - Katijonitine (paprasta) reiskia kad regeneruojasi
Katijonais (Na+)
Anijontines - regeneruojasi anijonais (Cl- arna SO4-)
Esu dares ne viena, atsakau uz zodzius :))))

--
MaRiUs
Kaunas