Tema: Re: Vandens filtrai nuo nitratų
Autorius: kg
Data: 2010-04-26 10:03:13
o tu tikras kad visos laboratorijos naudoja kitokius metodus ?
mano shulinio ale laboratorinis tyrimas nitratu ir nitritu rode n kartu per
daug
po kokiu metu tarkim popierelis nitratu rode irgi labai per daug, nitritu
jau neberode
shaltinio vandenyje nieko nerode nei karto

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5060 (20100426) __________

http://www.eset.com