Tema: Re: Apsauginės priemonės
Autorius: Daliokas®
Data: 2010-04-23 10:10:51
Na siaip su pjaustymais ir griovimais jei daugabuciame tai kiek pamenu iki
18 val galima triuskmauti, paskui gali kaimynai "uztrumpinti" su policijos
pagalba. Gotas kiek pamenu nuo 7.00 iki 19.00 d.d dirba. tai jei kaimynu
nebijai, vakare pasijami, issipjauni, ryte atiduodi moki ne uz para. As
asmeniskai kai duris ispjovinejau tai emiausi atsotogas darbe kad su
kaimynais maziau bedu butu.
durim pjauti tai butinai jamk bulgarke su siurbliu nes kitaip bus
atsiprasant pizdakas, dulkese paskesi. Man taip isejo kad duru staktas
pjoviausi po pusdieni dvi dienas. Pirma diena be siurblio buvau paemes, tai
antra diena is pat ryto nuvaziavau siurbli issinuomoti :)

--
Daliokas®

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5051 (20100422) __________

http://www.eset.com