Tema: Re: Apsauginės priemonės
Autorius: Daliokas®
Data: 2010-04-23 08:54:06
Nezinau is kur irankius imsi, bet rekomendacijos butut tokios.
 Bulgarke imti su dulkiu nusiurbimu, t.y. prie jos toks kanalas yra kuris
iseina i vamdzi o tas vamzdis jungiasi prie siurblio (ne buitinio). aisku
dulkiu kalnas lieka bet visvien siurblys pasiima apie 60-70%. cia jei siena
griovimui eina. Jei sakykim darysi "strabas" - kanalus laidams, velgi imk va
toki daigta
http://www.gotas.lt/gotas_nuom/item.php?group=6&item=84&lang=lt&link=betono_metalo_pjovimas_slifavimas_muro_betono_sienu_vagapjove_hilti_dc_se20_ +
dulkiu siurblys
http://www.gotas.lt/gotas_nuom/item.php?group=15&item=167&lang=lt&link=valymo_iranga_dulkiu_siurblys_karcher_nt_561_
tai cia iki 10% dulkiu i sona nueina. praktiskai viska siurblys susiurbia.
Aisku as tais procentais as cia nevisai tiksliai gal parasiau bet bendram
isiviadavimui koki dulkiu kieki gali aptureti.

Asaugos. Jei pjaustai sienos griovimui tai pasiimi raspiratoriu butinai,
akinius  nes dulkes visvien pumpuoja i akis dar geriau kad ikainiai butu
uzdaresni. as naudojausi ausinem, nes kamstukai man kazkaip ne prie sirdies
:) Jei pjaustysi strabas tai gali ir bet apsauginiu priemoniu ir naudosi
mano rekomenduojamu irankiu komplektus tai papildomos apsaugos nelabai
reikalingos, nes "sistema" galima sakyti "uzdara".
Tie linkai nera Goto reklama, tik idejau pvz kad lengviau butu dirbti. As
pats emiau is Goto kai sienose strabas pjausciausi, nors bulgarke asmenine
turejau.

--
Daliokas®

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5051 (20100422) __________