Tema: Re: Apsauginės priemonės
Autorius: Ostapas
Data: 2010-04-23 09:56:21
Įrankius imsiu iš rūsio :) Kadangi nemaža dalis darbų vykdoma vakarais po darbo, su nuoma truputį sudėtinga :( Štrabavimui bandysiu pasiskolint įrankius - mačiau kaip smagu su jais dirbt :)
Bet ne vien štrabavimas laukia - reik duris išpjaut, kampus palygint kur griauta ir t.t.
Klausimas toks daugiau bendro pobūdžio, jei ką :)

--
pax vobiscum