Tema: Re: lietvamdzio sandura su zeme
Autorius: bzik
Data: 2010-04-21 11:56:50
 konstruok kazka is pvz. http://www.morionis.lt/lt/Katalogas/;cat:2;id:11; isipjaut reikiamo d apskritima su kojelem tvirtinimui ir uzdet ant to sulinelio, jei vanduo tiesiai i ji patenka. Jei graziai isorej nesigauna, galima tinkline konstrukcija ileist kelis cm i sulinelio vidu ir uzpilt skalda - lietaus ibegimo vietos net nesimatys