Tema: Re: lietvamdzio sandura su zeme
Autorius: dede
Data: 2010-04-21 08:50:32
> http://www.standartpark.com.ua/rus/vodootvod3.php

va va, sitie pas mane, dejau del lapu (ju dar nera, bet bus :)
atkreipk demesi - vamzdziai susijungia ne tiesiai.
spalvu pasirinkimas nedidelis - juodi, rudi, berods dar pilki.
yra visokiuose moki-vezi, kainos nepamenu, gal kokie 50-70 Lt/vnt.
groteles gal graziau, bet nedejau del to, kad nebegtu vanduo
nuo trinkeliu su purvais ar sausu dulkiu nepripustytu,
(musu gatve - zvyrkelis, dulkiu siek tiek yra)
dabar galvoju, kad vandens su purvu praktiskai nebus -
juk vistiek nuolydis nuo namo, o sausu kiek jau ten.
susidejau pernai rudeni, apie eksploatacija kol kas nieko negaliu paporinti.