Tema: Re: lietvamdzio sandura su zeme
Autorius: dz
Data: 2010-04-20 23:12:15
nu kadangi pas mane jau yra suliniai ir lietvamzdziai, kurie yra kaip tik
TIESIAI  virs suliniu tai isikasimas i zeme atkrenta, beto man patiktu, kad
butu priejimas prie sulinio, ka nors ipilt is kitur ar pravalyt reikalui
esant...Beto isikasant prasiranda galimybe sugautyt lapus pries jiem
patenkant po zeme. Ir aplamai man nesiziuri tie ikasti lietvamzdziai...
Dabar kilo mintis susivirint ale mini "staliuka" ant 4 koju, kaip
"stalvirsi" panautot metalini tinkliuka ir armatura retesniu zingsniu ir
ileist visa sita pricindala i sulini, "stalvirsis" turetu but minus pvz15cm
zemiau trinkeliu lygio, ir ta 15cm kompensuot prikrovus stambesniu akmenu
ant to "stalvirsio". Visas stambesnis sudas turetu nusest ant ant tinkliuko,
kuri pravalyt butu galima nukrovus tuos kelis akmenus. Aisku galima koki
sieta prisukt sulinyje ir paprasciau, bet lieka tikimybe, kad visa tai
nuleks i sulinu su visais akmenais:)
Kas kokiu dar minciu?

--
www.rees.lt