Tema: Re: duso sistema kokia rinktis?
Autorius: trans
Data: 2010-04-18 13:52:09
Pas mane sudeta viskas su navarotais, suintegruota i siena. Taciau jei
reiktu taupyt oro pamaisymo galvos tikrai nedeciau, jokio ten stebuklo,
daugiau vandens daugiau laiko uztrunka prausimasis. IMHO duse svarbiausias
ir butinas navarotas yra termostatas normalios firmos. Toliau imciau
paprasta hansgrohe duselio galva, plasitikine zarna, vamzdi duselio
tvirtinimui. Arba dar geriau pigus, kokybiskas ir praktiskas combo
http://www.celsis.lt/vandens-maisytuvai-sensorin-prietaisai/hansgrohe-vokietija/termostatiniai-duso-maisytuvai-su-duso-komplektais/?lang=2
Sakyciau net pigiausiam variantui nieko netruksta. Priedo ~20% nuolaida
celsyje gausi be problemu