Tema: Re: duso sistema kokia rinktis?
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-16 12:23:42
moteriskas arsenalas yra zinoma svarbus, bet su juo geriau nekovoti, o apeiti aplinkui :) Kadangi greiciausiai brangioji nedalyvaus paciam pirkime ir paskui duso montavime, tai po "musio" jau bus velu kumsciais mojuoti :))))
Patikek, turiu as du hasgrohe dusus, viena paprasta, kita kazkas tarpinio tarp to raidance uz klt ir paprastos sistemos. Tai tikrai negaleciau pasakyti, kad labai jau yra didelis skirtumas. Jei duotu 1 klt, tai max pasirinkciau ta tarpini varinata uz kelis simtus, o likusius pinigus investuociau, kad ir i alu (gali brangiajai primesti, kiek visokiu muiliuku ir panasaus gerio iseitu i vonia) :)))

T:)