Tema: Re: duso sistema kokia rinktis?
Autorius: new
Data: 2010-04-16 10:42:32
Eimi, as cia trigrasi ikisiu savo - ir man buvo dilema ka pasirinkti, labai
norejosi tu navarotu, bet pasirinkau kazkokia pigiausia rain dance serija is
to pacio Celsio uz ~200lt.
Ir zinok visai nesigailiu, nes uz 1000 lt galima daug naudingesniu daiktu
isigyt, pvz auksto slegio plovykla, grazius lauko baldus... O dar
paskaiciavus kad bankui su laiku turesi 2600 grazinti.. Na tu supratai :)