Tema: Re: Didžiulė užuojauta Lenkijos Tautai...
Autorius: arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-04-11 22:25:25
tai jei tamsta ant savo tvoros pradesi rashyti uzuojautas ar tapsi "labiau"
pareishkes uzuojauta?

Pasiziurek Delfio.lt komentarus !!! nustebsi ka rasi
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/article.php?id=30958263&com=1

Reiksdamas , nors ir kilnius jausmus,  tokiose "vietose" sumenkini  savo
tauru poelgi. Pakabink veliava su juodu kaspinu, uzdek zvakute ... buk
paprastesnis