Tema: Re: Didžiulė užuojauta Lenkijos Tautai...
Autorius: Julius
Data: 2010-04-11 22:03:37
Terpeninai,- tos tragedijos iš Discaver'io,-tai pasaulio tragedijos kurios
jau rodomos eilę metų ir tuo siekiant sumenkinti normalaus žmogaus jausmus.
Manau, kad ši neeilinė katastrofa prie Smolesko turėtu sukrėsti bent kiek
dar žmogiškumo stadijoje esančias personas.
Jei  tai Tau yra normalus Discoveri'us Fail'us,- tai gal jau nėra tautoje
Žmonių, kurie sugebėtu užjausti ašaromis apsipylusi idijotą, kuris bando
sugraudinti visus neturėdaams tam vilties.

"Terpentinas" <ddainiusTRINTI@takas.lt> parašė naujienų
pranešime:hpt4q9$7al$1@trimpas.omnitel.net...