Tema: Re: Didžiulė užuojauta Lenkijos Tautai...
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-04-11 21:35:53
Juliau tu neteisus, va ir man asmeniskai tos lenku delegacijos tragedija
jokios asaros neispaude ir tai naturalu nei buvo ten mano gimine, nei
pazistami nei ka. Kas vakara per Discowery tu tragediju prisiziuriu. Va man
tik nepatinka ta masine pakazuha -psichoze, kaip kas ilgesni gedula istemps,
labai jau primena sovietinius laikus.  Ir aplamai omnitel building apie
statyba o ne apie kaimynines salies netektis.