Tema: Re: Pakalbekime apie kameras
Autorius: AMB
Data: 2010-04-11 15:03:16
wiedras wrote:
> dar reiktų pasižiūrėt, ar visi reikalingi portai atidarinėti.
> SVR2000 matyt neteko, bet pasitaiko, kad turi būt atidarytas portas,
> apie kurį popieriuose nė žodžio nerašo...
>

> "Terpentinas" <ddainiusTRINTI@takas.lt> wrote in message

jeigu portas kaltas butu, visai neitu prisijungti prie kameru is kitos
vietos. duodu 99 proc, kad neuztenka  uplaudo greicio. dar pasimatuok ji
realiai su www.speedtest.net manau, kad  net tiek nebus kiek parasei.
kad maziau reiktu uplaudo, reik ieskotis kameru kurios spaustu vaizda,
sakykim mpeg4 formatu.