Tema: Re: Pakalbekime apie kameras
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-04-10 17:55:41
Per isorini tinkla tik vienas kompas A mato. Nadojamas eksploreris. Visiems
kitiems juodas vaizdas, ir karts nuo karto uzsikrauna stand by kameros. Kiek
supratau kai jungiesi per eksploreri prie DVRo pastarasis siuncia
nustatymus, ir kas keisciausia kompas A gavo Pal nustatymus su 8mb/s, o visi
kiti gauna NTSC su 56kb/s. Pabandzius instaliuotis remoteAgenta situacija ta
pati va ir dabar vaizdas 5 kameroje atsinaujino tik po 20 min ir laikrodis
neina. Idedu nustatumus kuriuos mato mano kompas ir ju pakeisti negaliu -
luzta sistema, kai paciame DVRe nustatymai PAL.