Tema: Re: Pakalbekime apie kameras
Autorius: Kabal
Data: 2010-04-11 07:34:38
Turbut ziureciau visgi i tinkla ir i pacia tinklo iranga.
Durnas klausimas pasistojo, o prie dvr'o daugiau niekas nebuna
prisijunges, kai pats nori pazet? Gal is tikro nebepaveza dvr'as ar
tinklas istransliuoti? Kita vertus tai neturetu buti esmine beda, jei
kitas/kiti useriai prisijunge per vidini tinkla.
Manau reik paziureti linka, gal gi laisvo upload'o pas pati lieka vos
keli kb?