Tema: Re: krizines duju prisijungimo kainos
Autorius: bzik
Data: 2010-04-02 10:13:05
jokio priestaravimo - pasirasai sutarti su LD. Kadangi LD savu darbuotoju (grioviakasiu ir pan.) laikyt nera prasmes, atskiri darbai perkami is tame besisipecializuojanciu atestuotu imoniu. Vienintelis dalykas, kuris gali kliut, kad taip vykstant uzsakymams sudaromos galimybes kainu kelimui, ka irode skandalai su RST, kur darbu samatos buvo kosmines, o pinigai stumdomi tarp susijusiu imoniu.